Tuesday, November 20, 2012

:)

sebulan saja lagi aku akan dinikahi
aku akan menjadi seorang isteri
tulang rusuk aku akan melengkapkan rusuk kosong suamiku

tinggal sebulan saja lagi aku ditanggung abah ;
setiap dosa dan pahala
cuma sebulan saja lagi aku boleh tidur di bawah ketiak mama ;
setiap ulit lena dan jaga

banyak cerita sepanjang setahun sebulan ini
cerita yang jalannya lurus dan jugak bengkang bengkok
dan disetiap lurus dan bengkok itu --
aku bersujud syukur pada tuhan kerana dikasikan aku kesempatan untuk merasa

to be honest --
perjalanan ke gerbang halal ni thrilling betul
alhamdulillah untuk setiap dugaan dan cabaran dari tuhan

lama benar aku biarkan rumah misi 2012 ini bersawang
dan aku belum hendak mengemas dan membuang sawangnya
nanti lah
selepas aku selamat diijabkabul nanti, insyaallah aku akan perincikan setiap persiapan aku

insyaallah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...